Teknikproblem

Sitter här på jobbet och kommer inte åt vissa nödvändiga system som behövs för att svara på samtal.
Så jag bara är här. utan att kunna göra nåt. Väntar på teknikerna.
Lite långsamt sitta här (systemet har legat nere i mindre än 10 minuter - har jag verkligen SÅ dåligt tålamod?)
 Jag har lagt märke till allt fler saker som tyder på att jag har lite halvtaskigt tålamod.
Det är så lätt att göra saker och inte tänka igenom dom helt och hållet.
(vadå, det tar ju så lång tid att tänka ibland :P)
Det är nog nåt jag måste jobba på. Även om den delen av mig behövs, ibland är jag så väldigt kontrollerad och duktig, då behövs det väl lite spontant och snabbt? Right?!

har pratat mer än vanligt med mina "pitevänner" i veckan. Det tycker jag om. Jag känner verkligen att jag behöver surra med dom. Både om viktiga och om Helt oviktiga saker. (det har nog varit mer av den senare varan..)
Jag får nog träffa Cicci i helgen, kanske ska vi se SMASK.  :)

Annars blir det familjehäng ikväll. Hoppas det blir trevligt, let's dance-final och allt.
Tacopaj med god sallad verkar det som att det ska bjudas på.
Imorgon har jag lovat göra min (eller egentligen Marias) goda fiskgratäng så pappa börjar tycka om vit fisk.
Blir nog kanske lite shopping också, även om jag egentligen aldrig har råd.
ibland Behöver man faktiskt få shoppa (kanske kupan? - där är priserna bra, men då kommer vi tillbaka till tålamodet, har jag tillräckligt av den varan för att leta rätt på gobitar?)

Nu fungerar systemen här igen. Men det är dags för rast :P
Slutar på 1,5 h, jippi1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0