Ny vecka nya tag

Gårdagen bjöd på måndagshumör av de flesta i klassen. Riktigt trist dag bara där jag var väldigt trött och nere. Botemedlet verkade vara ett litet intervallpass på IKSU.

Idag är verkligen en mycket bättre dag. Dagen började piggt och glatt av att jag vaknade innan klockan ringde. Sedan hade vi lektion (som inte gav så mycket) och sedan började vi med vårat arbete som vi blev tilldelat. Jag och Emma jobbar på bra, vilket är väldigt skönt. Så vi ska jobba på som fan och hoppas vara relativt klara på torsdag eftermiddag.

Annars vill jag ner på stan och köpa nya markeringspennor, stiftpennor och så vill jag köpa lite snören så jag kan fixa ett linne jag verkligen tycker om!

Nu blir det dusch och natt. Är väldigt trött. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0