Längtar till helgen

Det går väldigt bra med skolan! Vi har typ gjort klart arbetet och det vi har framför oss är en PPP + att vi måste fixa smågrejer i arbetet så vi inte lämnar in fula felaktiga saker. Annars längtar jag massor till helgen, imorgonkväll ska vi på MegaZone och leka fångarna på fortet! Blir jätteskoj och på fredag är jag bjuden till en klasskompis på middag tillsammans med några andra klasskompisar och sen ska vi på bio och se "män som hatar kvinnor". På lördag vet jag inte vad som händer, kanske fest kanske inte. Jag är öppen för förslag :) det blir nog en bra helg.
Jag får f.ö kanske bilskjuts till Ica Maxi, wiii1 Har inte mycket valmöjligheter på mat just nu, så det blir nice. Kommer även bli en städ och tvätthelg. En sån helg där man får massor gjort!

Nu har jag ätit ett stort mellanmål för jag ska och träna på en timme typ (hoppas det går bra - igår så satt maten i halsgropen) och det är bästaste Pernilla som sitter i spinningledarsadeln, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0