Härlig träningsvärk

Igår var jag och en klasskompis på fysträning. Det är verkligen ett riktigt bra träningspass! Det involverar så mycket, kondition, styrka, intervaller :) Det var så kul att göra passet (sist jag körde det var för flera månader sen) och min kondis och styrka har verkligen ökad SÅ himla mycket! Superkul. det var till och med så att jag kände mig så pass pigg i kroppen (trots att jag dog en par gånger under spurtarna) att jag bestämde mig för att springa 3 km också. And that I did! Jag pallade att springa 3 km, det var itne jättesnabbt, men det gick :D
Idag är jag dock riktigt trött i benen, har nästan fått kramp i vaderna flera gånger idag!
Ikväll väntar ett corepass och ett förhoppningsvis riktigt roligt BodyJam-pass!


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt. Och att du dessutom brände på 3km på det! Då får du unna dig att vara lite trött idag. :-)

2009-03-20 @ 15:14:35
URL: http://traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0