Gymråttan

Nu har jag bestämt (och det känns som jag bestämt rätt) att jag är frisk nog att iallafall gymträna.
Så i veckan är jag back to being a gymråtta! Känns ganska bra, jag gillar känslan på gym.
Och det här låter säkert fel och kan tolkas helt fel, but hear me out.
Men jag gillar att vara i gym där det är mycket killar (tjejgym går typ fetbort)
och det är INTE pga att jag vill ha snygga killar att titta på
(det är bara en bonus, sen tittar jag inte så mycekt - jag tränar faktiskt!)
Men jag gillar känslan och stämningen som är i ett gym med mycket killar.
Det är mycket testosteron och det blir en skön känsla, en gymmig känsla som jag verkligen gillar.
Ibland när jag inte gymmat på ett tag så sitter jag lite extra länge i stretchhörnan bara så jag ska få känna av den där stämningen när folk (killar) går fram och tillbaka. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0