Dumma tenta

Har precis skrivit tenta och ska laga middag innan vi ska iväg till en klasskompis och se film (börjat bli sjuk - tentafest känns inte aktuellt)
Tentan gick inte så bra.. första gången som jag är osäker om jag faktiskt kommer klara av den :(
Jag hoppas verkligen den, men den kändes verkligen inte bra... Well. Hoppas lite köttbullar och hemmagjort potatismos ska få mig att känna mig lite bättre.
Känner mig lite risig, tror jag har feber + ont i halsen och snuvig = inte bra kombination, speciellt inte om man ska skriva tenta.

Nä, bryt ihop och kom igen, tycker inte om att vara nere..
Imorgon är vi ju faktiskt lediga, en helgdag mitt i veckan, jippi! Hoppas på fint väder för då blir det långpromenad i solen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0