Äntligen gym

Idag hade jag träningsdejt med Frida (vem annars?!) eftersom Pernilla var vikare för lunchspinningen, och det kan man ju inte missa! Så 12 möttes vi på IKSU och kvart över satte vi igång (även skoj för hon (Pernilla) kom och pratade lite med oss innan, trevlig tjej!) och sedan hade vi 50 svettiga minuter framför oss. Det var som vanligt superkul! Det enda som stör mig är att mina ben ger upp före flåset, så jag kämpar och kämpar, benen är trötta men jag är inte så anfådd, mysko!
Sedan var även Björns kompisAnders där, länge sen jag såg honom. Så det var skoj. (han är nog den av Björns vänner som jag tyckte absolut bäst om)
Sedan begav vi oss till gymmet (mer än en månad sen jag var där) för jag hade verkligen längtat. Körde axlar, bröst och rygg. Gick faktiskt bra! Måste nog återinföra ett gympass i veckan. :) Ett litet bara :P

Sedan hade jag tänkt plugga mera, men det har inte gått så bra. Haha!
Har suttit och målat naglarna, duschat, fiuxat håret, sminkat mig (vi ska bara på bio) bara för att jag kände för det!

Nu ska jag kila iväg för att möta upp tjejerna. Tvårättersmiddag here we come!

Mallan, råsa? Rosa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0