Snart midsommarhelg!

Nu är det mindre än en timme tills jag har ledigt för midsommar. Känns väldigt lyxigt att vara ledig en fredag.
Efter jobbet ska jag och handla inför kvällen och morgondagen.
Ikväll skall jordgubbar införskaffas (då min syster kommer och ska ha SPA/myskväll med mig som födelsedagspresent till henne) att förtäras tillsammans med lite bubbel. Det ska ansiktsmaskas och manikyras och dricka lite :)
Blir nog en väldigt trevlig kväll!

Annars ska det handlas ingredienser till norrländsk sushi och en härlig fransk potatissallad med fetaost, haricot verts och scharlottenlök till morgondagen midsommar-knytis.

Imorgon är jag även taggad att träna, inte gjort det nu på två dagar. men imorgon blir det löpning på grisan, 5an och 2,3an ska jag ge mig på. Eventuellt med några uppförs och nerförs i branta backen på 5an.

Imorgon ska jag även sova tills jag vaknar av mig själv, länge sen det hände. Behöver verkligen sömnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0