Helgen

Nu är det ny härlig vecka som startade med SOLsken! Underbart. Och vad som är ännu mer underbart är att jag är ledig imorgon, och det ska vara ungefär samma väder resten av veckan
+ att det ska vara veckans varmaste dag på min födelsedag :D

Annars, midsommarhelgen har varit härlig. Jag gillar att fira midsommar i Sverige!
Lördagen var slö på morgonkvisten, gick sedan en härlig tvåtimmarspromenad med världens bästa Stinis innan jag stack till brorsan och blev bjuden på middag och lekte med småkillarna!
Efter det åkte jag hem innan det var dags för bio. Såg "Baksmällan!" och vilken film..
Den var väldigt kul, vi skrattade flera gånger, så jag rekommenderar verkligen den!



Sen blev det tidig kväll för jag jobbade 06,45-15,15 i söndags. Efter det blev det hem och slappa, iväg och träna spinning + BpdyCombat och sedan myskväll med två av mina favorittjejer, Malin och Stina.
Vi såg även en film "The Butterfly effect revelation" eller nåt sånt. Dålig och obehaglig film.
Men sällskapet var ju kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0