Första året på turismprogrammet

Nu har jag gjort mitt första år, av tre, på turismprogrammet vid Umeå Universitet.
Det har varit ett väldigt roligt år (speciellt sista terminen)
jag har fått träffa så mycket härliga människor och gjort massor med roliga och tokiga saker,
Jag har festat och haft filmkvällar.
 Vi har haft IDOL-kvällar och vi har sett melodifestivalen :)
Vi har åkt skidor i Bygdsiljum,
Jag har flyttat in i en härlig korridor efter en tid som sambo.
Jag har varit i Dublin och på Teneriffa
Vi har klätt ut oss till Glamrockare och röjt på Cover Club.
Vi har hängt massor på studentpubarna (nästa år är det dags att se mer av stans uteliv än Rex och Cover.. :P )
Vi har schtekt på Ålidhem
Vi har klagat på mörkret
Jag har saknat mina Pitevänner
Jag har blivit modigare (med lite pushning av speciellt Maria, hihi)
Jag har blivit löpare!! (mycket oväntat)
Jag har fånat mig och bejakat barnet inom mig
Jag har börjat älska spinning.
Vi har deltagit i Brännbollsyran och förlorat med stil ;P
Jag har fått en del riktigt nära vänner
Jag har vuxit som person och utvecklats massor
Jag har gjort saker jag aldrig gjort tidigare
Jag har (förhoppningsvis) blivit smartare, hehe

Det har varit ett riktigt bra år helt enkelt, jag ser fram emot sommaren i Piteå 
och kommande år i Umeå ser jag fram emot med spänning, vi kan bara ha roligare :D
Tack alla fina som gjort det här året till det fantastiska år det blev!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv=)

2009-06-08 @ 16:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0