Längtar efter träning

Idag är sista jobbdagen innan min härliga semester! (och ja, det är skillnad mellan att vara ledig och ha semester)
Det enda smolket i bägaren är att jag fortfarande är förkyld (inte tränat på snart två veckor) och det känns inge bra.
Jag har ju massor med tid till att träna nästa vecka, och så är jag sjuk.
Bo-ring!
Ah, well, semester är ändå nice, och nu blir det PDOL. Kommer bli sjukt kul (hoppas jag) och förhoppningsvis blir jag frisk snart!
Har det ruskigt bra här i Piteå. Är jätteglad och umgås med fina människor.
Jag är kluven i två, å ena sidan vill jag inte att sommaren här ska ta slut. <3
Å andra sidan längtar jag till 11 dagar i Stockholm och nollningen och allt som hör den till.

Menmen, nu är det typ 4 veckor kvar här i P-town. Ska se till att njuta av denna tiden så mycket som möjligt. Sommaren 2009 kommer inte komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0