Punch out

Igår var jag och en klasskompis (Anna) på boxpass på IKSU.
Vi var inställda på ett hårt pass, och jag lyckades uppenbarligen ta ut mig själv väldigt bra!
Det var mer än en gång under passet som det flimrade framför ögonen. Tur att passet är uppbyggt så att man får "vila" hälften av passet så jag hann ta igen mig!
det tog nästan dubbelt så lång tid att ta mig hem från IKSU, men har knappt nån träningsvärk idag ändå. Trött i vissa muskler - ja, men inte så som jag trodde det skulle vara.

Idag blev det spinning och core - mycket härligt!
Kände under den stående cyklingen att benen var lite trötta, men efter några minuter så kändes det som att det bara var att köra!
Coren kändes också bra, det är ett skönt pass, känns som nyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0