Nationskören

Idag har jag testat något jag aldrig provat på tidigare. Jag har sjungit i Nationskören! Det var annorlunda än vad jag hade tänkt mig - men på ett bra sätt. Jag har alltid trott att alt-stämman har varit tråkig, men det är den inte alls! Och nu kanske jag kan lära mig lite saker och få lite kontroll över rösten :P Det kanske till och med kan låta bra, hehe!

Annars har nya kursen börjat idag - känns mycket bättre denna gången. Nu har jag ju massa kul folk runt omkring mig och jag är mer inställd på vad den här kursen handlar om. Det kommer inte handla uppenbart om turism utan vårat jobb blir att se kopplingen mellan det vi lär oss och turism! Precis som det är i det "verkliga" livet. Turism finns i det mesta i samhället och nu ska vi få lära oss mer om samhället, typ. Blir spännande.

Annars har jag en vecka av relativt mycket skola och träning att se fram emot - och såklart en massa häng med mina fina klassisar :) Inflyttningsfest /Let's Dance på fredag, wii!

Annars tror jag det mesta är inom kontroll. Min mage är lite grinig - men jag försöker att inte låta den påverka mitt humör som är under omständigheterna ganska bra! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Är avis! Vill också lära mig att sjunga! Iallafall inte låta pinsamt förjäklig iallafall, hihi.

2009-01-20 @ 11:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0