En tenta to go..

.. sen har jag gjort min första termin på turismprogrammet! Wiho!
Hade redovisning idag, och det gick väl ok. Godkänt får jag iallafall.

Annars har jag varit ner på stan och fyndat kläder. Jag köpte ett jättefint Nike-linne för 79kr och ett par tränings/mys-byxor för 99kr. Linner var i XL och byxorna i 164 (dvs båda på barnavdelningen :P haha! )
Fasen så nice att handla så billigt. Det roligaste var att byxorna fanns även på vuxenavdelningen för 249kr, hehe.

Annars har vi lagat godaste lasagnen ever! Massor mätt är jag.


Nu blir det att ta det lugnt, nu väntar hårdpluggande i två dagar innan tentan på torsdag. Sedan hem till pite på eftermiddagen. På fredag är det nämligen jobb som väntar (och uppenbarligen sushi enligt lilasyster) resten av helgen är obestämd. Kanske hinna träffa nån kompis hemifrån, träna lite och kolla vad mamma och pappa ska ha med sig när det kommer för att hjälpa mig att flytta.


Nu ska jag vila (har ont i huvudet)


sine metu - impossible is nothing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0