Sprungit en timme

Igår bestämde jag mig för att testa springa en timme (har jag aldrig gjort tidigare i mitt liv) och DET GICK! Men oj vad trist det var :P Det enda som var på tv var gamla avsnitt av Knight Rider.. dom första 40 minuterna gick bra, men dom sista 20 var dubbelt så långsamma.

Det roliga var att jag faktiskt inte var anfådd när jag sprang (sprang iof inte så fort, men ändå!) och rent tekniskt att kunnat fortsätta hur länge som helst (fast då hade jag väl dött av tristess istället). Nu vet jag iallafall att jag kan springa en timme, och behöver inte testa det på löpband igen :P Sprang ca 9km vilket är personligt rekord för mig.

tjing!

Kommentarer
Postat av: Mallan

GO go gooo!! Vilken härlig känsla! Hur blev håret? (Bildeeeeeeeeeeeer!!)

2009-02-06 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0