Klippning

Jag har varit och kliiiipppt mig, och det blev banne mig kortare, minst en dm på sina ställen. och färgen blev SÅ himla fin, ser precis ut som jag varit utomlands i solen! Så himla nöjd. kort kommer så fort jag hittar laddaren till kameran/köper en ny... jag lovar.. :P

Känns fantastiskt iallaflal! Nystart på ett sätt. :)

Nu ska jag iväg och se min käraste dansa (dvs Morgan Alling i Let's Dance) och äta fika som Frida bakat (eller hon lockade med fika iallafall) Bäst att ladda upp för spinning och core imorgonbitti!
Har mycket som ska hinnas med förutom det.Hannas hår ska färgas, brorsan kanske kommer förbi när han är och kollar på bil sedan ska man ju göra sig sådär vacker inför den stundande inflyttningsfesten/utgången, wiii!

sine metu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0