Helt galet

Jag tycker väldigt mycket om att plugga, det är definitivt roligare än att jobba (eller så har jag bara inte hittat rätt jobb än). Men det förutsätter dock att jag förstår vad jag gör. Varför jag är tokstressad och inte anser mig hinna det jag vill just nu är för att jag sliter med ett jäkla arbete som egentligen inte borde vara så svårt - men som ÄR det. Jag gör en massa saker som jag inte förstår, även om jag på ett sätt tycker det är väldigt intressant! Jag gillar det vi håller på med, men förstår inte alla stegen från början till färdig produkt. Eftersom jag hanterar frustration mindre bra (understatement) så klarar jag inte heller av att sitta för länge med arbetsuppgiften för då blir jag knäpp. Det talades om mass-suicide i datasalen idag, så det är ju inte bara jag som är frustrerad. Vi försöker dock hjälpa varandra så gott det bara går (jag ber om mer hjälp än jag ger dock :P) annars skulle det här inte gå. Jag vill bara klara uppgiften. VILL, VILL och SKA. Imorgon är det nya tag, och jag ska komma ytterligare några steg på vägen, I can do this!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0