Stockholmsvistelsen

Jag har ju varit i Stockholm i  11 dagar och har hunnit med att träffa klasskompisar från Uni, gamla dansvänner, släkt och vänner från Pite. Har varit på kräftskiva, på skansen (och sett Robert Wells), sprungit Midnattsloppet, hängt i Trosa, åkt på bilutflykt till Saltå Kvarn, sett slott och byggnader med häftig arkitektur (antroposofiskt). Jag har blivit tillfällig medlem på SATS och testat lite olika pass, bla BootCamp, sen har jag boxats med Marie. Jag har myst med kisse, hängt på söder, festat på en båt. Ätit god mat, gått massor, shoppat lite, umgåtts med en fin människa från Pite, kramats, lärt mig hitta litegrann (typ på söder) börjat förstå tunnelbanan. Jag har varit nära Globen (första gången) har sett väldigt mycket människor med roliga kläder, varit uppe väldigt sent och vaknat väldigt tidigt. Jag har dansat iförd en glittrig hatt och självlysande halsband, jag har skrattat, jag har fått träningsvärk, tiden har gått både fort och långsamt.
Jag har haft jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Miss Agda

Wow vilken underbar vistelse du verkar ha haft i Sthlm! KUL! Och tack för din fina kommentar hos mig, det värmer!

2009-08-29 @ 12:55:00
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0