Spinning på sats

Idag startade jag dagen på bästa sätt, morgonspinning på sats. Egentligen hade jag tänkt att vila idag, men när jag såg att Sparkibaken hade ett morgonpass så tänkte jag att jag verkligen måste testa spinna för henne då många av de andra bloggarna jag följer hyllar hennes pass.
Riktigt härligt pass, 13 intervaller följt av en raksträcka med 3 intervaller (tror jag, började bli ganska trött här :P) och som avslutning ett berg där vi skulle lägga på växel 6 gånger. Måste jag påpeka att svetten sprutade?!

Nu är jag redo för min sista dag här i Stockholm, blir att slöa på lite här hos morbror innan jag beger mig in till stan och lunchdejt med Maria. Sedan bär det av till Arlanda och flyget hem till Ume.
Känns konstigt att fara till Ume igen, been 3 months liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0