Snart dags för ume igen

Jag sitter nu och har snart klarat av ytterligare en arbetsdag. From imorgon är det 7 dagar kvar innan två veckors semester börjar, först 11 dagar i stockholm och sedan 5 dagar i Ume innan skolan börjar om.
Det är mycket kluvna känslor med tillbakaflyttandet, bitterljuvt skulle jag nog vilja kalla det.
Det ska bli jättekul att träffa mina klasskompisar, träna på IKSU, plugga (det är sååå mycket roligare än att jobba!) samt ha massor med härlig fritid (för inte fasen pluggar man 8 h om dagen :P)
Det bittra är att det finns två personer som jag vill ska vara i Ume som inte kommer vara där
(Förutom mina vänner från pite som pluggar på sina respektive orter).
Och det känns tråkigt, en person som jag verkligen klickade med, som jag umgicks med typ varje dag under båda terminerna som inte kommer tillbaka...
Och en person som jag träffat nu i sommar som gör mig glad.

Det kommer utan tvekan bli en bra höst, det tvivlar jag inte på. Jag hoppas bara den blir så bra som den kan bli!

Nu njuter jag bara av det som är kvar av sommaren i pite, som har varit härlig so far.
Idag blir en dag fylld av ärenden innan det blir härlig middag med K och sen Unospel med tjejerna!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Suz

ser inte ditt inlägg om spikmattan?

2009-08-05 @ 21:15:16
URL: http://ettdussinpannor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0