Räkfrossa

Igår när jag kom till jobbet (alltså tillbaka i pite för helgen) hojtade en kollega till mig "är du här? Då måste du följa med på räkfrossa med teamet ikväll!" Sagt och gjort, jag gillar ju mat och kollegorna (och det var gratis ;P) och hade inget annat för mig så självklart följde jag med. Var väldigt trevligt och gott!

Bilden lånad från: http://www.reseguiden.se/forum/bilder/23458 (hoppas det är ok)

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, det regnar ute så det lockar inte med utomhusaktiviteter iallafall. Kanske bowling, lite god mat eller en film? Ah, we'll se.
Lite sugen på en joggingtur, men vädret verkar ska vara bättre imorgon, så jag får se vad jag känner för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0