Back in umeå

Nu är jag tillbaka i umeå, eller jag kom rättare sagt igår men behövde nog ett litet tag att acklimatisera mig. Igår kändes det nämligen sjukt konstigt att vara tillbaka. Jag kände mig inte hemma och det kändes obehagligt och fel. Men efter en god natts sömn så känns det mycket bättre. Inte 100% än, men betydligt mycket bättre än igår.
Har pulat på lite hemma och varit på IKSU. Lite gamla rutiner.

Har även haft en SPA-dag, manikyr, pedikyr, vaxning the whole kit. Skönt att ta hand om sig själv lite.
insåg även att detta är första dagen jag varit helt själv (förutom dom gånger när jag träffat korrekompisarna) sedan jag lämnade Umeå, var verkligen aldrig själv en hel dag i Pite :P haha!

Jag har även jobbat på med min fejk-föreläsning, samt fejk-dugga som jag ska ha hand om på våran nollning, jag ska hålla en föreläsning för typ 40 nya nollor, haha. Kommer nog vara sjukt nervös, även om det inte känns nåt speciellt än. Är iallfall 90% klar, så imorgon blir det handling, samt fixa inför skolan på måndag, kollegieblock mm.
Sedan bär det av till Pite med mamma och pappa som kommer ner med mina saker, så i helgen ska jag vistas och jobba i Pite. Blir trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0