Snart hemfärd

Nu har jag varit från ume i typ 1,5 veckor. Jag har hemlängtan.. Alltså jag gillar ju pite, men att bo hos mamma och pappa är.. tja, sådär. Jag är less. Sen vill jag bo i pite på sommaren när alla mina vänner är här. Och vädret är mycket bättre (det TOKsnöade här igår)
Jag har fixat boende för sommaren  :) lyckan är gjord! Lägenheten är supersuperfin! Ligger perfekt. Riktigt nära stan och 3 km till jobbet = perfekt! Och hon hyr ut den möblerad till mig så jag behöver bara ta med mig kläder och sånna grejer + växterna till pite! Jippiii! Jag är så glad. Kommer hyra den juni och juli. Så de sista två veckorna måste jag låna boende, men jag har haft några erbjudanden av vänner redan så det är lugnt!

Idag har jag varit på spinning och bodypump, mycket skönt. Längtar till IKSU och allt som finns där. OJ vad jag ska njuta av dom sju veckorna som är kvar i ume.
Full fart mot sommaren.
Jag längtar, både till dom veckorna som är kvar och till sommaren.
Jag hoppas det kommer bli kalasbra och härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0