Påsklov

Nu befinner jag mig i pitelandet och kommer stanna ända till den 19e. Känns konstigt vara borta från Ume så länge.
Vad som känns ännu mer konstigt är att jag inte har så mycket skola att göra, shit jag är alltså Ledig under påsk. Jag ska plugga lite under veckan som kommer, men under påsk är det ledighet som gäller. Framförallt imorgon har jag en ensam ledig dag att se fram emot då päron + syster + vovve ska på hundutställning. Det enda som ska utföras är middag, i detta fall sushi!
 Annars håller jag både tummar och tår för att det ska bli härligt väder (jag ber inte om det omöjliga.. jag kräver ingen sommarvärme, jag blir så glad för +10 grader och sol. Helst sol sol sol! )
Annars kanske jag ska ta mig till korpen och träna lite. Blev lite peppad av dagens träningspass
Jag sprang en mil en mil en mil. det längsta någonsin. Och jag höll på att klara det på 1 timma också. Woho!
det blir ju alltid en massa extramat hemma och speciellt när det är påsk så lite äggstra träning sitter aldrig fel.
Om det blir soligt ska jag nog ta mig en ordentlig promenad också i solen. Eller bara sitta och njuta lite och kanske få fram fräknarna jag vet gömmer sig i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0