Påskhelgen

Så, nu är påskhelgen snart till ända. Jag har haft jättekul! Utgången i lördags var sjukt kul. Träffade inte så mycket folk utan hängde med vissa utvalda - you made my night! tråkigt att cicci och hanna inte orkade följa med ut..
Söndagen spenderades i goda vänners lag, vi hälsade på Hanna och firade hennes födelsedag några dagar för sent. Åt alldeles för mycket hembakt fika (Hannas farmor bakar sjukt gott fika!!) Och satt och snackade i några timmar
Sedan åt jag middag där och fick höra att jag var sjukt lik en massa folk i deras släkt :)

Efter maten gick jag och H på en promenad innan vi såg film (jag somnade dock och H tyckte filmen var så dålig så hon stängde av)
Jag var hemma vid halv elva, då väntade en lapp på mig där mina föräldrar bad mig hämta dom från stan då dom var bortbjudna på middag.
Så jag och syrran åkte ner en timme senare och hämtade dom (vågade inte köra ner själv för jag var sjukt trött)
Idag har jag sprungit första (och andra) löprundan ute. 5K och 3K jippi!
Nu har päronen farit ner till stan för att hämta upp syrran som är och tränar, dom ska hälsa på brorsan + brorsöner. Men jag kände för att vara hemma idag (kommer jobba alla andra dagar i veckan)

Blir grillat med potatisgratäng ikväll. Mums!
Nu ska jag se lite mer SatC

Kommentarer
Postat av: Gissa

Det verkar ha varit en SJUKT bra påsk:-)

2009-04-19 @ 08:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0