Bokat biljetter

Hade turen att läsa ett av dom mängder reklambrev jag får från olika resebolag.
Norweigan har tydligen värsta rabatten på resor i sverige för dom firar ett år.
Så jag tog chansen att boka biljetter ner till Stockholm i sommar när jag ska springa midnattsloppet!
700spänn t.o.r.
(betalade 50sek extra för att checka in en väska, känner jag mig själv klarar jag mig
Inte på ett handbagage när jag ska vara där i typ 1,5 veckor och ska springa ett lopp)
Det är ju asbra pris! 300 spänn billigare än det billigaste jag hittat tidigare.
På fredag bokas midnattsloppet också! + blodomloppet + vårruset.
Och sittningen ska betalas då, mycket utgifter, men jag får inkassera det roliga sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0