Jullov/kullov?

Nu har jag jullov, det känns skönt, fast konstigt. Kommer inte träffa klasskompisarna som jag träffar nästan varje dag på 2,5 veckor typ. Oj, är det bara så kort tid vi har lov? Det kommer gå fort.
Kom hem i eftermiddags och har spenderat kvällen hemma hos päronen. Är väldigt trött för tillfället, blir nog tidig kväll. Jobb hela dagen imorgon och fem dagar framåt. Ser inte fram emot det så mycket men väl pengarna det ger mig i januari. I need them!

Vi åt frukost tillsammans på skolan idag jag och några från klassen. Mycket mysigt och trevligt att bara sitta ner på fiket och äta tillsammans och veta att jullovet var en gästföreläsning bort. Planer smiddes för vårterminen också, skidhelg någonstans utanför Ume (där emma vunnit boende och liftkort för en hög människor), VårRus-planer, squashträning, bio etc. Blir nice.

Annars kommer det förmodligen vara rätt tyst kring mig här, känner ingen motivation att skriva just för tillfället (även om det kan ändras - beror nog mycket på hur lugnt det är på jobbet..) och vill ta vara på tiden hemma och ladda batterier så gott jag bara kan inför det nya året.

Sine metu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0