Fysträning

Idag stod det fysträning på schemat, och hade 3 klasskompisar till sällskap (eller en har hoppat av, men ändå)
En annan dag och därmed en annan instruktör - inte riktigt lika jobbigt, nu orkade jag faktiskt göra som hon sa, men den andra så fuskar jag en hel del för att orka. Så i slutändan blir det nog ungefär samma sak :P
Skönt att känna sig trött och duktig iallafall!

Annars har dagen bestått av tentaplugg och utskottsmöte,
det har väl gått sådär, vi är lite för slappa när det gäller pluggandet.
denna termin är inte så ansträngande, men vi fick klart för oss att nästa termin inte kommer vara en dans på rosor.
men det kommer ordna sig med pluggrupper och så!
We will make it så att säga.

Jag har även fått konstig smak på mat sedan förra veckan när jag hade ont i magen,
nu är det bara soppor som gäller nästa - och bröd. Ge mig massa bröd känns det som.
Konstigt, björnen har fått ont i magen nu också, virus?

Annars så fungerar inte trådlösa nätverket.. sitter i sovrummet med nätverkskabeln i istället för i tvrummet framför tv:n
- känns konstigt. Här vill jag ju inte sitta.
Snart är det Desperata husfruar, och det kan jag ju inte missa, haha!

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0