Cykel 70

..igår var det dags för en liten utmaning.

På lördag har dom en spinning-utmaning på IKSU,
det är 3 timmars spinning "around the world"
Jag har varit väldigt sugen att testa den,
MEN (som Tony Irwing skulle ha sagt)
det är nog ingen bra ide att gå från 55minuters spinning till 180..
Så jag ser till att göra det stegvis, steg ett cykel 70.

Och det var det jag  gjorde igår tillsammans med en klasskompis.
Det var jobbigt, men inte dödsjobbigt, bara under dom två sista låtarna benen inte orkade,
och det var egentligen för att hon sa att vi skulle
"ha så tungt som vi bara kunde" och sen dubbla tempot = omöjligt med mitt motstånd.
Frågade dock henne hur man ska göra, så hon sa att hon egentligen säger lägg på så mycket ni kan för att folk bara lägger på lite, så egentligen ska vi hitta nåt mellanläge. Bra! Då vet jag det.

(trött i benen idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0